Share Facebook
Crohn's Disease Forum » Extra Intestinal Manifestations » Nose/Sinuses » Sore nose? ugh...probably tmi lol.....


12-09-2010, 08:34 PM   #1
Lisa
Adminstrator
 
Lisa's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: New York

My Support Groups:
Sore nose? ugh...probably tmi lol.....

Ok - I've been debating whether to post or not...so here goes...

I had a cold a couple (few?) weeks ago, nose kept running...and running...since getting over the cold, I have a sore spot on my nose - it is at the end, inside and is REALLY starting to irritate me.....

The end has some swelling, and some clear fluid/ooze inside...yep - yukky- feels like a pimple wants to form but it doesn't feel like it.....

UGH!.....I'm getting tied of waking up with half my nose gunked up and the mini-nosebleeds too.....

Anyone else get these? I thought I saw a little pus this morning when I cleaned up, but wasn't sure and haven't seen anything else like it so far today.....
__________________

30 plus years and counting with UC/Crohn's!
on remicade since 11/05

While my experiences may not be what everyone has had- I feel it is worthwhile to share any and all experiences that may be beneficial to others.
12-09-2010, 08:38 PM   #2
Nica
Senior Member
 
Nica's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Yep had them. I used to have terrible allergies as a kid and when they acted up stuff like that would go on. It sucks but it will get better.. be careful if it gets bigger or hangs on awhile with the remicade you are on, it most likely is an infection albeit a minor one, so keep an eye out!

BTW is this the ONLY place on the web where you can feel like snot is TMI and poo is not???
__________________
Cheers!
Nica
Med list!
Humira, Percoset, Phenegren, Ambien,Zoloft (trying cymbalta after the new year)
Old Med List!
Pred, Asacol, Remicade, Methotrexate,immuran, Pentasa,Entocort, lomotil, more antibiotics than I can count, gut muscle relaxers, tramadol!
Would love to have Crohnies meet me on
Facebook! please put CF or Crohnie so I know who you are in requests! http://www.facebook.com/profile.php?id=686580310

Last edited by Nica; 12-09-2010 at 08:39 PM. Reason: Added
12-09-2010, 08:42 PM   #3
Lisa
Adminstrator
 
Lisa's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: New York

My Support Groups:
ROFL - thanks Nica!....I've had spots like this before, but not as long or as icky.....I did just have Remicade on Monday - the sore was already there....of COURSE I don't mention something as small as this and risk not getting infused.....in fact, I got infused back in the spring with laryngitis!.....nurses in the apheresis clinic were pretty clueless......
12-09-2010, 08:44 PM   #4
Nica
Senior Member
 
Nica's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
LOL I understand! I am on no Humira for a few weeks and SCARED. It's the holidays, I ALWAYS flare around the holidays and now no Humira till this viral whatever the hell it is goes away><

I hope your nose feels better!
12-09-2010, 08:49 PM   #5
Lisa
Adminstrator
 
Lisa's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: New York

My Support Groups:
thanks! Hope your viral whatever heads out soon too!
12-09-2010, 08:52 PM   #6
Nica
Senior Member
 
Nica's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Me too!! Is that normal on a biologic, feels like a minor cold with a bit of an earache and sore throat... nothing the doc could see bacterial.
Reply

Crohn's Disease Forum » Extra Intestinal Manifestations » Nose/Sinuses » Sore nose? ugh...probably tmi lol.....
Thread Tools


All times are GMT -5. The time now is 07:30 AM.
Copyright 2006-2017 Crohnsforum.com